Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

zaterdag 12 februari 2011

EQ6, nog eens.

Wauw, dat is echt leuk, vandaag heb ik les 2 doorgenomen, en het wordt steeds leuker. Ik weet het, het is nauwelijks voor te stellen dat iets zo leuks nog leuker wordt, maar het is echt waar. En het is echt gemakkelijk te bedienen. Mijn zoontje van 8 heeft gisteren en vandaag al tientallen quilts ontworpen. Ik heb voor hem maar een aparte file gemaakt, zodat hij niet in mijn eigen ontwerpen zit te rommelen, maar ik heb al gezien dat een aantal van zijn ontwerpen heel leuk zijn. Hij heeft een duidelijke voorkeur voor andere kleuren en andere combinaties, die toch regelmatig heel verrassende effecten creeeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten