Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 21 december 2011

Kersttafelloper.

Mijn kersttafelloper is gelukkig net op tijd af. De kerstboom staat ondertussen en mijn tafel is ook weer mooi aangekleed. De tafelloper heb ik helemaal gemeanderd, dat gaat steeds beter. Ik heb gemerkt dat wanneer ik boven en onder katoenen garen 40/12 gebruik, dat het dan goed gaat, maar als ik borduurgaren gebruik, trekt bij scherpe bochten de onderdraad de bovendraad soms naar beneden en komen er een soort haaltjes aan de onderkant van mijn quilt. En dan vooral bij bochten naar dezelfde richting. De foto volgt nog. Ik ben ondertussen de bies aan het appliquatiequiltje aan het zetten, maar dat moet ik weer een stuk uithalen. Ik heb de tunnel er weer eens vergeten aan te zetten. Dat is bij de tafelloper natuurlijk niet nodig en toen heb ik de bies van het appliquatiequiltje er gelijk achteraan gedaan. Tja, zo gaat dat. Denk ik lekker snel te doen, moet ik dubbel werk doen. Klinkt bekend??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten