Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 13 mei 2014

Van Gogh Quilt.

De top van de Van Gogh quilt voor de Open European Quilt Championships is klaar. De quilt is al ingeschreven, nu nog wachten of hij ook geaccepteerd wordt. En ik ben aan het wachten of ikzelf geaccepteerd ben voor de cursus Quilten Speciaal van het Quiltersgilde. Ik ben zo benieuwd. Ik heb de laatste maanden niet geblogd, maar des te meer gequilt. Voor mijn sampler moet ik nog slechts 5 halve en 4 kwart vierkanten quilten en de afwerking. Mijn bergdorp naar aanleiding van Noriko Endo ligt klaar om gequilt te worden. De stacked coins quilt is al een kwart geregen en de mysterie van 2011 ligt ook klaar om gequilt te worden. Het tasje van de jaarlijkse workshop met mijn quiltbee De Keien is af en dat was maar goed ook, want een paar dagen later volgde de volgende workshop al.



Het Japanse tasje heeft een rits en bestaat uit 1 vak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten