Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

maandag 26 april 2010

Tis nog geen juweeltje. Still not a jewel.

Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga de quilt toch gedeeltelijk uit elkaar halen. Hij zit toch niet naar mijn zin en als ik hem wil inschrijven voor een tentoonstelling, moet hij gewoon goed genoeg zijn en dat is nu niet. Verder heb ik van de sampler drie blokken ingekaderd en met de Jaarrondquilt ben ik tot aan de tbl. (Tunnel Bies Label). Op dit moment ben ik even tussendoor bezig met een kleine DoubleWeddingRing voor een bruiloft waar ik binnenkort naar toe ga. Ik ga er gauw weer mee verder. I've given it a lot of thought, but I'm going to take the quilt partly apart. It's just not done right and if I want to enter it for an exhibition, it's got to be right. Which it isn't. I put borders on three more blocks of my sampler and the Year Round Quilt is hovering on the sbl. (Sleeve Binding, Label). At the moment I'm working on a small Double Wedding Ring, just between some bigger projects.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten