Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 8 december 2010

Goede Doelquilt.

Vandaag de vier bovenste blokken aan de top genaaid, het vordert gestaag. Volgende week het laatste patchworkblok maken en de foto op stof laten drukken. Dat wordt het allerlaatste blok. Normaal gesproken kan ik dat thuis op mijn gewone printertje, maar ik krijg allemaal zwarte strepen op mijn prints en op zo'n foto op stof wil ik dat natuurlijk niet. Schoonmaken van de printerkoppen (ofzoiets) leverde niet het gewenste resultaat. Heeft iemand nog een andere oplossing? Anders wordt het gewoon uitbesteed. Ik kan de quilt niet op mijn printer laten wachten, natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten