Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 15 december 2010

quiltbee.

Vandaag naar de quiltbee geweest. We hebbven een workshop gedaan, waarbij een begin is gemaakt met een quilt om kerstkaarten in op te kunnen hangen. Gisteren ben ik naar het quiltcafe geweest. Daar heb ik gewerkt aan mijn quiltje van de applicatiecursus. Afgelopen zaterdag op de kerstmarkt heb ik mijn kersttafelloper verkocht. Ik heb al weer helemaal zin om me op allerlei nieuwe kerstdingetjes te storten. Ik ga het komend jaar denk ik al in januari beginnen, misschien krijg ik de dingen dan eindelijk eens af voor kerstmis. Ik heb al een tafelloper nodig en nog heel veel andere leuke dingetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten