Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 28 maart 2012

Lavandin. Lavandin.

Na een heleboel omrijden, het openbaar vervoer in Nederland is echt niet meer zoals het vroeger was, ben ik dan eindelijk in Dieren aangekomen om naar de miniatuurquilttentoonstelling van het Quiltersgilde te kijken. Er hingen veel en veel leuke quiltjes. Veel kippen en libelles. Terwijl ik aan het rondlopen was, hoor ik twee dames heel enthousiast over een quilt praten, ik draai me om en dan blijkt dat ze het over mijn quiltje hebben, hoe leuk is dat.En de expositie is geweest, dus de quilt kan op internet.Hier is tie dan, Lavandin, ontwerp door Francoise Maarse.
Ik ben ook trots op de achterkant, het quiltwerk vind ik bijna net zo netjes als op de voorkant. Ik ben nu eindelijk bezig met het doorquilten van mijn sampler, met de hand, en eindelijk krijg ik de slag te pakken, van het doorquilten met gebruik van een quiltring. After a lot of detours, public transportation in the Netherlands isn't the way it used to be, I finally arrived at the miniature quiltexhibition. There were a lot of really nice quilts. Lots of chickens and dragonflies. While I was browsing, I heard two ladies talk enthusiastic about a quilt. I turned and noticed they were talking about my quilt. How fun is that? Anyways, the exhibition has passed, so the quilt can go on the internet. Proud to present, Lavandin, design by Francoise Maarse. I'm also quite proud of the back, the quilting is almost as neat as on the front. I finally started quilting on my sampler, by hand, and I'm finally getting the hang of it, of quilting while using a quiltinghoop.

1 opmerking:

  1. Hoi Gerie, Ik heb je gevonden in blogland. Leuk om je verhaaltjes te lezen. Tot de volgende keer bij de Quilterij voor de mystery of in Veldhoven.
    Groetjes, Rose-Anne

    BeantwoordenVerwijderen