Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

maandag 5 maart 2012

Stamboomquilt en Jaar Rond Oktober.

Carnaval is alweer voorbij, daarna nog drie dagen bijkomen. Niet dat ik nou heel gek heb gedaan ofzo. Op zaterdag mee in de optocht in een naburig dorp, op zondag in de optocht in ons eigen dorp en zondag-, maanda- en dinsdagmiddag EHBO bij het Jeugd- en JongerenKarnaval. Heel leuk, maar geen tijd om te quilten. Gelukkig heb ik dat daarna weer goed kunnen oppakken. Vorige week heb ik twee quiltjes opgestuurd naar de Miniatuurquilttentoonstelling van het Quiltersgilde. Lavandin, een ontwerp van Francoise Maarse en Overstekend Wild. Mijn eigen ontwerp. De tentoonstelling is van 20 tot en met 24 maart in Dieren, dus daarna kan ik de foto's hier ook plaatsen.De foto's van het Jaar Rond Quiltje 2010 Oktober (ontwerp Francoise Maarse) en de Stamboomquilt kan ik wel meteen plaatsen.
De stamboomquilt heb ik gemaakt naar aanleiding van het 40-jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. Het was een geweldig leuke dag. Eerst naar de mis, die opgeluisterd werd door het kerkkoor waar mijn moeder bij is en door het dagorkest waar mijn vader bij is. Daarna receptie, etentje en feest, waarbij muziek gemaakt werd door het avondorkest waar mijn beide ouders bijzijn en de carnavalsvereniging waar ze ook beide bij zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten