Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 12 juni 2012

Overstekend wild.

Een A4-quiltje. Ik liep met een vriendin over straat, toen er in een straatje van rechts een schoolklas aan kwam lopen. Mijn vriendin en ik staken snel over, om de klas voor te zijn. Terwijl wij zo bezig waren, vroeg ik mij hardop af, of wij, terwijl wij zo wild overstaken, overstekend wild waren? Wild, omdat er geen zebrapad was. Toen kreeg ik de ingeving voor een quiltje met een zebrapad, een zebra en een pad. De pad is het groene vlekje onderop het zebrapad. Op de tekening kwam de pad er wat beter uit, maar het oranje garen steekt blijkbaar niet genoeg af op het groene lapje. Heel verrassend. Het staartje van de zebra bestaat uit draadjes garen, die er tussenuit gestikt zijn. Dit quiltje heeft op de miniatuurquilttentoonstelling 2012 van het Quiltersgilde gehangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten