Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

donderdag 2 augustus 2012

Back from vacation.

Has everyone enjoyed their vacation? We spent three weeks in France, it was really marvelous. We went to the Jura, the Drome and the Languedoc-Roussillon area. No rain, except for the first and the last day. I did get a little bit of quilting done, but not a lot. On our last day, I finally came across a quiltstore, in Pezenas, but alas, it was already closed. It opens from 9 to 12, and of course we only got there around 3pm.

Heeft iedereen genoten van de vakantie? Wij zijn drie weken lang in Frankrijk geweest, het was heerlijk. We zijn naar de Jura, de Drome en de Languedoc-Roussillon geweest. We hebben geen regen gehad, behalve de eerste en de laatste dag. Ik heb op de eerste twee campings wat kunnen quilten, maar niet zo veel. Tijdens de laatste dag kwamen we langs een quiltwinkeltje in Pezenas, maar helaas was het al dicht. Het winkeltje is open van 9 tot 12 maar natuurlijk waren wij er pas rond een uur of 15:00.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten