Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

donderdag 5 juni 2014

Cursus Quilten Speciaal.

Hoera, hoera, ik ben aangenomen voor de cursus Quilten Speciaal. Ik ben zo blij, ik zit op en neer te springen op mijn stoel, en dat is al typend best moeilijk. Deze cursus wordt aangeboden door het Quiltersgilde en beslaat 17 zaterdagen, verdeeld over 1 zaterdag per maand. Ik kan niet wachten, maar het start pas in september. Nog even geduld dus. De boeken die ik van de week bij de bibliotheek van het Quiltersgilde besteld heb, zijn ook binnen. Dat ging echt heel snel. Ik heb er al veel tips voor Bargello quilten uitgehaald. Ik denk dat ik maar ga beginnen met een Kerstbargello, daar heb ik nog voldoende stof voor en anders "moet" ik weer nieuwe stof kopen. Ga ik sowieso toch doen, ik heb nog achterkantstof voor de Van Gogh quilt nodig. Maar quilts uit de eigen voorraad zijn ook altijd leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten