Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 3 juni 2014

Kantklosjes.

Geen quilt dit keer, maar kantklosjes. En veel. Een vriendin van mij heeft deze van de kringloopwinkel meegebracht voor mij. Ik moet ze nog tellen en alle garen eraf halen, maar hoe leuk is dit? Allerlei mooie klosjes, licht hout, donker hout, gelakt, ongelakt, heel rechte klosjes en zelfs plastic. Ik kan weer vooruit. En nog een mooi kantkloskussen erbij. Hoeveel quiltsters zijn er die echt alleen maar quilten? De meesten die ik ken, doen er nog iets anders bij, waarvan een groot deel dan weer kantklossen. Beide heel leuk om te doen, maar niets is zo leuk als quilten. Vandaag heb ik voor het eerst boeken geleend via het quiltersgilde. Ik ben heel benieuwd. Allemaal over Bargelloquilts, daar wil ik me de komende tijd op toeleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten