Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 29 oktober 2014

De slaapkamer van Van Gogh.

En hier is tie dan, de slaapkamer van Van Gogh. Nou ja, van mij dan. De raampjes kunnen open, je kunt een poppetje in het bed schuiven en aan de muur hangt een schilderijtje van het origineel. In de border heb ik freemotion ZZzzzz geschreven, het is tenslotte een slaapkamer. Aangezien de Open European Championships alweer voorbij zijn, mag ik nu wel een foto plaatsen.Volgend jaar is het thema van de OEQC :"Volken". Ik heb al een idee. En dan komt er zelfs een UFO af, twee vliegen in een klap. Eerst nog maar eens doorwerken aan de huiswerk
opdracht voor Quilten Speciaal 13, de Disigequilt en mijn sampler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten