Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

maandag 30 maart 2015

Quilt Club Gestel Maart 2015

De Quilt Club Gestel is een quiltbee die in november 2014 is opgericht. We zijn een clubje quilters waar beginnende en gevorderde quilters gezellig met elkaar kletsen en aan de eigen werkstukken werken. Er wordt geen les gegeven, maar wanneer iemand een specifiek probleem heeft, helpen we elkaar natuurlijk wel. Voor iemand die nog nooit gequilt heeft, is de bee dus niet zo geschikt, maar treur niet, als je eenmaal een werkje hebt waarmee je aan de gang kan, dan kun je dus wel naar de bee. En dat is al heel snel. De lidmaatschapskosten voor de bee zijn 25 euro voor een schooljaar. We komen 1 keer per maand bij elkaar, 10 keer in een jaar. Alleen de maanden Juli en Augustus komen we niet samen. Wanneer je je niet wilt vastleggen, of je kunt maar heel weinig, kun je ook als losse inloop komen, dan zijn de kosten 3,50 euro per keer. De kosten voor koffie en/of thee komen er nog bij, dat is 1,40 per kopje. We hebben twee koffierondes per ochtend. De bijeenkomsten zijn in principe de eerste woensdag van de maand, van half tien tot half twaalf, in de Huif, Hortensiastraat 2 in Sint-Michielsgestel.

We zijn in November met 6 mensen gestart. Ondertussen hebben we al 7 vaste groepsleden en 1 inlooplid dat regelmatig komt. De bijeenkomst van maart was er 1 iemand die kwam kijken en waarvan we hopen dat zij blijft komen en er is ook al een aanmelding via internet, maar die kwam net na de bijeenkomst van maart. Wegens omstandigheden is de volgende bijeenkomst 8 april, de tweede woensdag van de maand dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten