Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 22 april 2015

Disigequilt.

Vandaag was het weer bijeenkomst van de Disigequilt. D. kon vandaag niet, maar S. wel. We zijn aan het kletsen en ik ben allerlei dingen aan het laten zien. We bewonderen elkaars vorderingen en ik laat nog wat quiltboeken zien die ik gekocht heb. Zie ik ineens dat S. haar spullen al inpakt. Blijkt de dag al voorbij te zijn en ik heb nog geen naald aangeraakt. Nog geen paternoplaat gepakt, eigenlijk heb ik nog helemaal niets gedaan. Oeps. Nu maar gauw het Jewel-blokje klaarmaken om door te quilten en dan malletjes maken voor het Cross and Crown blokje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten