Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

vrijdag 16 september 2011

Daanquilt,Zaschaquilt.

De foto's van de Daan quilt zijn binnen gekomen. De toplaag van de Zaschaquilt is af, had ik dat al gemeld? Aangezien mijn vulling op was en ik niet verder kon met de Zaschaquilt, ben ik begonnen aan mijn kerstartikelen. Ik heb al twee toplagen voor tafellopers af en omdat ik daar dus ook niet meer verder mee kon, ben ik begonnen aan een adventskalender. Dit is een paneel, waar ik dan de zakjes op maak. Vandaag ben ik toch geschrokken. Mijn man is in zijn vrije tijd de dakkapel aan het schilderen, maar vanochtend moest hij eerst naar zijn gewone werk. Wat later sta ik ook op en ik doe de gordijnen open. Wat zie ik? Op de steiger, ter hoogte van ons slaapkamerraam ligt een hele oud, vies, kapot dekbed. Wat denk jij dan? Ik schrok me rot. In de brandgang van onze vorige woning hebben we ook al eens overlast gehad van een zwerver die daar zijn intrek genomen had. Maar dat is dan toch weer anders dan in je tuin, ter hoogte van je slaapkamerraam. Ik belde onmiddellijk mijn man op, die mij schaterlachend vertelde dat dat zijn klusdekbed is, dat hij gebruikt om tijdens het lassen aan de auto op te liggen en nu is het in gebruik om het houtwerk van het huis te beschermen tegen de steigerpijpen. Oh. Gelukkig. Ik ga gauw weer verder met de adventskalender.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten