Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

maandag 5 september 2011

Zaschaquilt.



Een fijne vakantie gehad? Zoals zovaak heb ikzelf in de vakantie minder gedaan dan ingepland, maar toch heb ik aardig wat gedaan. De Daanquilt is af en afgeleverd, ik ben alleen vergeten een foto te maken. Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar aangezien ik nergens een foto kan vinden, zal dat dan toch niet het geval zijn geweest. Beter opletten voor de volgende keer dus. Ik probeer nog wel een foto te verkrijgen via de ontvanger. Ik had ook de foto van het Jaar Rond Quiltje van augustus nog niet geplaatst, dus die komt er nu bij. September zou natuurlijk ook al af moeten zijn, maar die is nog onderweg. Het appliquatiequiltje had ik meegenomen op vakantie en vordert ook langzaam. Ondertussen ben ik begonnen aan de Zaschaquilt, het middenpaneel is af en ik ben nu bezig met het in elkaar zetten van een soort Flying Geese, voor de binnenborder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten