Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

donderdag 24 januari 2013

Deel drieMysterie 2012, deel vijf mysterie 2011/Part three mystery 2012, part five mystery 2011.


I almost finished some blocks of this years mystery, I still need to add the centers. I finished two flowers, I have to make a total of 16. I want to make 4 groups of flowers, all blue/pink and from two different blue fabrics, and two different pinks. The centers will become all green, or all yellow, I haven't quite decided yet. This years mystery is, like last years mystery, designed by Francoise Maarse. The star below are blocks  part 5 of last years mystery.

Ik ben bijna klaar met een aantal blokjes van de mysterie van dit jaar, ik moet nog wel alle centrale circels toevoegen. Ik heb twee bloemen af, en het moeten er in totaal 16 worden. Ik wil de bloemen in vier groepen maken, alles blauw/roze, met twee blauwe stofjes en twee roze stofjes. De centrale circels worden geel of groen, daar ben ik nog niet uit. Deze mysterie is, net als die van vorig jaar, ontworpen door Francoise Maarse.
De ster op de onderste foto bestaat uit blokjes van deel 5 van de mysterie van vorig jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten