Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

maandag 6 januari 2014

Quilts ontwerpen. Designing Quilts.

Vandaag ben ik me maar weer eens gaan verdiepen in het ontwerpen van quilts met behulp van Electric Quilt. Dit is een bedrijf dat een computerprogramma verkoopt waarmee je quilts kunt ontwerpen. Vandaag heb ik les 1 helemaal en les 2 voor de helft herhaald. Het was alweer lang geleden, dat ik er echt mee aan de slag ging.

Today, I finally looked into designing quilts, using Electric Quilt again. Electric Quilt is a company which sells computerprogramms, that you can use to design quilts. Today, I repeated lesson 1 entirely and lesson 2 half. It was a long time ago since I really looked into it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten