Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

woensdag 25 januari 2012

Mysterie deel drie.

Poepoe, ik ben weer bij. Deel drie van de mysterie is af en deel 2 heb ik ook weer bijgewerkt. Deze week ben ik eindelijk verder gegaan aan de trouwquilt voor Els en Richard. Ik ben de stof voor de lijst aan het prepareren. Ik heb er krimpvoering tegenaan genaaid en het geheel bewerkt met het strijkijzer. 1 Zijde is nu omgenaaid. Gisteren heb ik lekker zitten quilten bij het quiltcafe, samen met Louise, Sjanien, Els en Rina. Ik heb gewerkt aan de maand oktober van het Jaar Rond Quiltje. Het applicatiegedeelte is af, nu borduren. Vrijdag weer mysteriebijeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten