Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 9 maart 2010

Herfsttafelloper 2009/Autumn tablerunner 2009.



Dit patroon heb ik uit een Frans quilting magazine, Ewa. Het is een makkelijk en snel patroon. Nu ik ondertussen Free Motion Quilting enigszins onder de knie aan het krijgen ben, zou ik de volgende keer de grote blokken meer quilten, maar voor deze quilt is het goed zo. Ik had nog geen herfstquilt en nu wel. This pattern I got from a French quilting magazine, EWA. It's a quick and easy pattern. Now I am learning Free Motion Quilting, I would quilt the large blocks more intensively, but for this quilt it is good as is. I didn't have an autumn quilt before, and now I do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten