Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 9 maart 2010

Welkom/Welcome

Hallo, welkom op mijn quiltblog.
Ik heet Gerie en ik ben een fanatiek quiltster sinds 2004.
Op deze blog wil ik mijn reeds afgemaakte quilts laten zien en je op de hoogte houden van de vorderingen van de quilts waar ik mee bezig ben. Ben je in een specifieke quilt geinteresseerd en wil je meer informatie, of wil je ook mijn andere hobbies zien, kijk dan op mijn website, http://www.geriesneedleworks.webklik.nl.
Ik heb voor deze blog een andere blog gehad, maar daar zit via een googlegadget een of ander virus in. Die blog (geriesquilts) dus niet meer bekijken. Met mijn andere blogs is niets aan de hand, dus daar kun je rustig in lezen.

Hi there, welcome to my quiltblog.
My name is Gerie and I'm a fanatic quiltster since 2004. In this blog, I want to display my finished quilts and keep you posted on the progess of the ones I'm working on. In case you're also interested in my other hobbies,please take a look on my website, http://www.geriesneedleworks.webklik.nl. Before I made this blog, I had another blog, but together with a googlegadget, a virus came in that blog. Please don't look at that specific blog (geriesquilts). My other blogs are fine, so you can rest assured and take a look at my other blogs. Have fun.


Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten