Welkom op mijn quiltblog.

Mijn naam is Gerie, ik ben 42 jaar en quilten is mijn lust en mijn leven. Kijk gezellig mee en laat me weten wat je ervan vindt. Groetjes.

dinsdag 23 maart 2010

'Tis een juweeltje. It's a jewel.

Hij is eindelijk af, de reliefquilt van het quiltersweekend 2009, op 22 maart 2010. Helaas kan ik er nog geen foto van plaatsen, ik wil nog kijken of hij geaccepteerd kan worden voor een tentoonstelling. Ik ben bang van niet, hij is niet recht. Maar ja, niet geschoten is altijd mis. Het zal nog moeten wachten tot Veldhoven 2011, want voor dit jaar ben ik uiteraard te laat. Voor de algemene tentoonstelling van het quiltersgilde is hij te klein. Jammer.
De basis van Het jaarrondquiltje schiet vrij aardig op, de applicaties zijn af, het borduurwerk is bijna klaar. Van mijn sampler heb ik vandaag bij het quiltcafe aan 1 blok een half lijstje genaaid. It's finally finished, the 3d quilt from the quiltersweekend 2009, on march 22nd 2010. Unfortunately, I can't post a picture yet, I want to see if it gets elected to hang at an exposition. I'm afraid not, it's not straight. The basepart of the YRQ is getting on quite good. Appliques are finished, the embroidery is almost done. Today at the quilters cafe, I added half of the innerborders to a samplerblock.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten